resberg.blogg.se

Orphan girl och Berkeley pit

Publicerad 2019-06-29 11:22:20 i Allmänt,

Hej på er,
Idag har det blivit en dag med mycket gående, vi började att gå till ett gruvmuseum direkt efter frukost där vi fick gå ner i en gruva som heter Orphan girl. 
Innan vi gick ner.
Gamla hissen.
Från ytan.

Sen var vi hem och åt för att gå vidare till ett lokalt ölbryggeri med många roliga ölsorter. 
 Vi var även en sväng förbi Berkeley pit sjön med superförorenat vatten från gruvorna.
Vi avslutade kvällen på nån typ av gatufest där det var full gas.
Hörs imorgon! 

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2019-06-29 19:58:44

Hittade ni någon ny favorit öl?

Svar: ja alla var goda 😁 speciellt veteöl 😁 men jag upptäckte att man blev fisig när man drack för många veteöl 😂
resberg.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-06-29 21:20:10

Tråkigt med föroreningar,hoppas problemet kan lösas. Robert får plugga på. Ölsorter, spännande att testa! Erfarenhet fr Edinburgh 😂Kraaam Mamma Karin o pappa Ulf 😘

Svar: vi hittade massa goda sorter, dom har många småbryggerier här 😁 en drink och en öl kostade 8 dollar på musikfestivalen 😁 billigt 😅
resberg.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2019-06-29 21:27:06

Men Robert,inte har jag sett att du har en sådan tunga 🤔 mamma ❤

Postat av: Henrik

Publicerad 2019-07-08 08:33:26

Coool! Shit vad det finns att se och bra gjort att ta er överallt! Veteöl mumms,drick en för mig med.. USA är bäst.



Svar: man blir fisig på veteöl har jag upptäckt!
resberg.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela